Adım 1: Siparişlerim Sayfasına Gidin- Hesabınıza giriş yaparak "Siparişlerim" sayfasına gidin ve iade etmek istediğiniz ürünü içeren siparişi seçin.
Siparişlerime Gitmek İçin TıklayınızAdım 2: İade Talebi Oluşturun- Seçtiğiniz siparişin detaylarına girerek "İade Talebi Oluştur" butonuna tıklayın. Henüz teslimatı tamamlanmamış siparişlerde bu seçenek aktif olmayacaktır.
İade Talebi OluşturAdım 3: İade Edilecek Ürünleri Seçin- İade etmek istediğiniz ürünleri işaretleyip "Talep Oluştur" butonuna tıklayın. İade nedeninizi belirtmeniz, kalite süreçlerimizi geliştirmemize katkı sağlayacaktır.
- İade veya değişim talep formunu doldurun. Formda nedeninizi belirtin ve isteğinizle ilgili detayları ekleyin.
Formu indirTalebiniz ortalama 24 saat içinde incelenecektir.Adım 4: İşlem Tamam!
Kolay İade sürecini başlattın. Oluşan Kurumsal Kargo Kodunu kullanarak anlaşmalı kargo şubesine ürünleri teslim edebilirsin.
Siparişinizi Üye Olmadan Gerçekleştirdiyseniz:
Hesabınız olmadığı için iade talebi oluşturamazsınız. Ancak, Kolay İade Süreci için bizimle iletişime geçerek süreci başlatabilirsiniz.
- WhatsApp Destek Hattı: +90 850 532 47 21
- Sıkça Sorulan Sorular:Yardım Merkezi
Siparişiniz veya İade Süreci Hakkında Sorularınız Varsa:
Her türlü soru ve destek talepleriniz için WhatsApp Destek Hattımız üzerinden bizimle iletişime geçebilirsiniz. Ayrıca, Yardım Merkezimizi ziyaret ederek sıkça sorulan sorulara göz atabilirsiniz.
- WhatsApp Destek Hattı: +90 850 532 47 21
- Sıkça Sorulan Sorular: Yardım Merkezi