Adım 1: Siparişlerim Sayfasına Gidin- Hesabınıza giriş yaparak "Siparişlerim" sayfasına gidin ve iade etmek istediğiniz ürünü içeren siparişi seçin.
Siparişlerime Gitmek İçin TıklayınızAdım 2: İade Talebi Oluşturun- Seçtiğiniz siparişin detaylarına girerek "İade Talebi Oluştur" butonuna tıklayın. Henüz teslimatı tamamlanmamış siparişlerde bu seçenek aktif olmayacaktır.
İade Talebi OluşturAdım 3: İade Edilecek Ürünleri Seçin- İade etmek istediğiniz ürünleri işaretleyip "Talep Oluştur" butonuna tıklayın. İade nedeninizi belirtmeniz, kalite süreçlerimizi geliştirmemize katkı sağlayacaktır.
- İade veya değişim talep formunu doldurun. Formda nedeninizi belirtin ve isteğinizle ilgili detayları ekleyin.
Formu indirTalebiniz ortalama 24 saat içinde incelenecektir.Adım 4: İşlem Tamam!
Kolay İade sürecini başlattın. Oluşan Kurumsal Kargo Kodunu kullanarak anlaşmalı kargo şubesine ürünleri teslim edebilirsin.
Müşterilerimizin iade talebinde bulunması durumunda, iade kargo ücreti müşteriye aittir. İade gönderimleri sırasında tercih edilen kargo firması ve gönderim masrafları müşterinin sorumluluğundadırSiparişinizi Üye Olmadan Gerçekleştirdiyseniz:
Hesabınız olmadığı için iade talebi oluşturamazsınız. Ancak, Kolay İade Süreci için bizimle iletişime geçerek süreci başlatabilirsiniz.
- WhatsApp Destek Hattı: +90 850 532 47 21
- Sıkça Sorulan Sorular:Yardım Merkezi
Siparişiniz veya İade Süreci Hakkında Sorularınız Varsa:
Her türlü soru ve destek talepleriniz için WhatsApp Destek Hattımız üzerinden bizimle iletişime geçebilirsiniz. Ayrıca, Yardım Merkezimizi ziyaret ederek sıkça sorulan sorulara göz atabilirsiniz.
- WhatsApp Destek Hattı: +90 850 532 47 21
- Sıkça Sorulan Sorular: Yardım Merkezi